Trulls

Trulls är Tämta ridklubbs ungdomssektion. Ett viktigt uppdrag för Trulls är att främja en god och vänskaplig anda samt skapa tillfällen för utbildning genom olika aktiviteter. Alla föreningens medlemmar under 26 år är medlem i ungdomssektionen.
Trulls har en egen styrelse som ordnar aktiviteter för medlemmarna. Framförallt för medlemmar under 26 år. Det kan vara knattehoppning/dressyr, käpphästhoppning, ponnyridning, spökvandring vid Halloween, rykttävling och annat skoj och lärorikt. Trulls vill gärna ha in förslag på aktiviteter.

TRULLS-rummet
TRULLS har ett eget rum för barn och ungdomar där man kan hänga, plugga och fika. Det är öppet alla dagar i veckan. TRULLS-rummet ligger i nya ridhuset på andra våning.

Trulls Spökkväll den 2/11

Tämta ridklubbs spökkväll 2/11-2023

Läs mer här: TRK SPÖKKVÄLL 2023

TRULLS välkomnar till sina ungdomsmöten!

Mötena sker första veckan varje månad, med rullande schema över veckodagarna.

Alla barn och ungdomar under 26 år är välkomna till mötena som består av både en gemensam aktivitet, samt fika och möte.

Ingen föranmälan krävs.

Kvarvarande möten HT-23

Torsdag 2/11, kl 14:30 –15:45

14:30: 15:10 : Voltige