Tävling

Tämtas tävlingssektion består av föräldrar till dagens tävlingsryttare. Vi är förra generationens tävlingsryttare som har kommit hem och vill ge massor tillbaka till den fina klubb där vi en gång växt upp. Alla är väldigt stolta över den verksamhet vi har haft under året, över de många aktiviteterna vi genomfört och de tävlande som kommit till vår nya fina anläggning. Berömmet har regnat över Tämta, såväl från våra egna som deltagare från besökande klubbar.

Tämta Ridklubb har många licensierade ryttare i dressyr och hoppning. Vi har flera lag igång och en härlig klubbanda. Vi önskar att alla våra tävlingsryttare ställer upp och hjälper till som funktionärer på minst en tävling per termin. Vi ordnar flera tävlingsdagar per år på lokal nivå i dressyr och lokal nivå i hoppning. Vi arrangerar varje år också ett antal träningstävlingar, s k Pay & Jump och Pay & Ride.

2024 års tävlingssektion, består av Malin Falk Gerhard, Louise Nordin, Anna Dahlström, Marit Holmstrand, Ann-Sofie Norberg, Elisabet Tornberg, Jennyann Karlsson, Maja Carlsson, Malin Thede, Martina Liljegärd, Susanne Nyberg, Evelyn Langvik och Ulrika Zeybrandt.

Hos oss vill vi att alla ska känna sig välkomna och har du något som du funderar över eller vill bidra med tveka inte att höra av dig till någon av oss!

Varmt välkommen till oss!

Tävla för TRK

Lagtävlingar